เข้าสู่ระบบ
เข้าร่วมเยี่ยมชม

Careers


Customer Service Manager

at Empire Tower


 

ตำแหน่:

  • Customer Service Manager
  • People person?
  • Sathorn area, Bangkok
  • Full-time

รายละเอียดงาน:

We’re looking for a Customer Service Manager who will manage the day-to-day operations of the customer service team to exceed the expectations of members and guests, recruit and motivate a high performing team and further develop and implement the customer service strategy. They’ll also be involved with ensuring they manage associated budgeting and provide on-time reporting.

เกี่ยวกับคุณ:

Some stuff that will help you get the job:   

- At least 3 years’ experience in service to customer in any industry sector  
- At least 2 years’ experience leading a team in any service industry sector     
- Experience in Health wellness and Spa, Fitness or Hospitality business are advantage  
- Good command in English and computer literacy   
- Ability to problem solving and decision making   
- Ability to recruit, develop, motivate and retain a high performing team   
- Comfortable managing budgets and willingness to exceed performance targets   
- Can do a rotating roster which includes weekends, early morning and late evening shifts    


We offer:  

- 15 days annual leave   
- Fitness club membership   
- Health insurance   
- Uniform   
- Social security   
- Career progression   
- Fun and social working environment   


วิธีสมัคร:

If you're interested in this position simply apply online now.

#virginactivethailand

ส่งต่อความแอ็คทีฟของท่านผ่านช่องทางออนไลน์และใส่แฮชแท๊ก #VirginActiveThailand ของท่านได้ที่นี่หรือบอกผ่านเฟสบุ๊คของเราพร้อมกับแฮชแท๊ก #virginactiveThailand เพื่อร่วมพูดคุยกับเรา เราอยากทราบถึงความคิดเห็นของท่าน

คุณชอบสิ่งนี้ใช่ไหม?

สมัครสมาชิก